Sunday, August 22, 2010

man u

assalamualaikum

la ni aku dok tengok game man u vs fulham. frust gak sebab rooney tk main. dia sakit perut. hernandes berpasangan ngan berbatov. masa ni man u dah score 1. mintak2 man u menang le. ok, nak tengok man u jap.

wassalam.

No comments:

Post a Comment